2008. január 9., szerda

France

Hazaértem, megjártam nagy jó Franciaországot.
Hát nemsemmi, csak erre felénk van ilyen sz.r idő,bezzeg ott, mondjuk nem is csoda,mert
nagyon közel voltam a tengerhez, olyan tuti idő volt, hogy alig hittem el.
10-15 fok volt, 1000 ágra sütött a nap,áhhh! Az egyik nap fújt a szél, de nem kicsit,oldalazva közlekedtem az autómmal. Szóval faja út volt,vagyis csak lett volna,mert a laptopom garis szervízben van,és nagyon hiányzott a kicsike. Nemcsak a navigáció miatt,mert azt megoldottam,kértem egy jó havertől egy kis ari gps-t,és azzal nyomultam. A vasárnap volt gáz,ugyanis olyankor tilalom van kint, nem lehet közlekedni,és hát dekkoltam a cég előtt és nem akart telni az a nyavalyás idő. De túléltem.
Ma meg megyek fel Pestre,mert a főnököm vett egy nyerges szerelvényt, és azt hozom le.
Neki bejött ez élet!

Nincsenek megjegyzések: