2008. március 8., szombat

Életkedv

Végre visszajött az életkedvem, ugyanis elkészült az Audim.
Sajna képet most még nem tudok prezentálni, ugyanis a fényképezőgépem egy jóbarátom
lezúzta, és nem készít képeket. De még a hétvégén frissíteni fogom a fényképalbumaimba
a képeket. Ide is fel fogok tenni párat.
Ez a kib.szott eső, hogy mennyire utálom, olyan szintű mehetnékem van, hogy az már fáj.
De esőben? Áhhh. Remélem délután eláll, és lehet csavarogni.
Holnap Félegyházán vásár lesz, oda is menni kellene, már csak a Gyros és a sült kolbász miatt is.
De amilyen pechem lesz akkor is szakadni fog az eső. De le..arom, akkor is elmegyek enni egyet.
Ja tényleg, a hízókúrámnak köszönhetően most per pillanat 86 kiló vagyok és még nem is reggeliztem. Egészen 90-ig meg sem állok. Jön a tavasz, kint bandázás a kollégákkal, persze én leszek a chef, mint mindig, azt hiszem nem kell majd nagyon erölködnöm a hízással.
A rohadékok csütörtök este már szervezik a talit,mert tudják hogy nálam mindig van valami fincsi sütnivaló. Most csilis babot csináltam kint sok-sok hússal, hhhúúú naggggyon penge lett. Kétszer úgy bekajáltam belőle, hogy alig tudtam mozogni.
Szerdán délután egy holland cégnél pakoltam, amikor egyszer csak lezúgtam a platóról, de szerencsére mint a " macska" ( a hollandok ezt mondták :-)....) estem. A könyököm meg a csuklóm ütöttem meg, ami be is dagadt. Hívni akarták a dokit, de mondtam nekik, hogy nem kell. Arik ezek a hollandok! Meghát a coffeshop.................. :-)
Tudnak valamit az biztos!
Na szóval röviden ennyi erről a hétről, a fényképeket pedig pótolni fogom!
Csuma

Nincsenek megjegyzések: