2008. április 13., vasárnap

Párizs

Szevasztok
Most a változatosság kedvéért Párizsból írom ezt a pár sort.
Itt most ismerősöknél vagyok, olyan magyarok ők, akik 15-18 éve kinnt élnek.
El sem hiszem milyen lazák,az agyam eldobom tőlük. Nagyon penge arcok.
Kijöttek értem személyautóval a nem messze levő parkolóba, ahol meg tudtam állni a teherautómmal, s most bulizunk egyet. Délben csináltunk egy mindentbele pörköltet, ami egyszerűen isteni lett. El is lestem hogy kell csinálni, otthon ki is próbálom én is. Most sörözünk, csak úgy lazán, én még csak 5 üveggel ittam, de valamiért keresztbe állnak a szemeim.
Most megint előjön az a probléma, hogy még nem vettem fényképezőgépet a leamortizált helyére, és most nem tudok faja képeket csinálni. De majd legközelebb.
Na de megyek,mert már ugatnak hogy velük foglalkozzam ne a géppel, szóval lépek.

Nincsenek megjegyzések: