2008. június 14., szombat

Ez a mai nap.......

Nem semmi volt ez a mai nap se.
Délután jól benyomtunk a cimborákkal,ment az állatkodás ezerrel.Kicsit olyan jó volt rosszalkodni.
Viszont sajnálom a Gabesz autóját, átjött miattam Majsára Kecskemétről, és sajnos elütött egy őzet, de amint hallottam nem túl "vészes", már amennyire egy ilyen sajnálatos dolog az tud lenni.
Nemrég megismertem egy állati helyes lányt,szép,és még butának sem tűnik, ja és a mi igazán fontos, nincs elszállva magától, ami ugye nem rossz dolog. Elég ritka az ilyen lány, de amint látom akadnak még gyöngyszemek!
Elteszem magam holnapra, hátha most birok is aludni, de néha olyan sok minden jár a buksimba, hogy szinte egy teljes éjszakát képes vagyok átagyalni. Persze utána meló, és kész is vagyok olykor. Na de most már tényleg lépek!
Pusza

Nincsenek megjegyzések: