2008. június 7., szombat

Románia

Most nézem, már milyen rég publikáltam valami kis hülyeséget, drága főnököm ellát munkával, s nem nagyon érek rá. :( Na de sebaj, lesz még olyan, hogy punnyadhatok.
Tegnap kint voltam Romániában. Hát hagy ne mondjam, de asszem jobb, hogy magyarnak születtem. Még ezt az igénytelenséget. 5-6 éve jártam kint, gondoltam azóta jobb lett a helyzet, vagy a látszata, de áhhh, semmi sem változott, ugyanaz a igénytelen ország maradt!!
Még a hideg is kiráz, ha visszagondolok.
Most reggel meg Párizsba indulok, nincs túl sok kedvem, de sebaj, túlélem.
Tegnap strandolni akartam, de olyan elbaszott idő lett, hogy elnapoltam. Óhhh, viszont a múlt szombati pancsizás állat volt. Még mindig fáj a lábam, be van dagadva, köszönet a Ricsinek érte.:)
Ezúton is üzenem neki, jön még kutyára kamion, főleg az enyém!! :)
Most hétvégére annyi mindent terveztem, de ember tervez, főnök végez.
Vasárnap motoros banzáj lesz Hódmezővásárhelyen, ezt is ki kell hagynom sajna, pedig konkrétan lett volna kedvem elmenni.
Na tegnap meg kivel beszéltem msn-en? Hát a Berlinbe szakadt Nikivel:)
Neki bejött az élet. Most amikor írom ezeket a sorokat, épp kirándulni indulnak a tengerhez.
A tenger miatt picit irigylem is, de amúgy nem. Jobb itthon. ( ezt nem azért írtam, hogy honvágyad legyen!!!) Ja és várunk haza páran, kellene egy jót bulizni, olyan rég volt már az a faja DTD-s buli. Ú de berúgtunk. Azt sem tudom, hogy hoztam haza az audit, meg a többieket. :)
Nyári kollégának is ha nem lett volna másod pilótája, akkor vagy az árokban, vagy az audimban kötött volna ki. :) Asszem egy darabig nem felejtjük azt az estét.
Most nézem csak, hogy megszaladtak a betűk, főleg így,a korán reggelre tekintettel.
Mindjárt 6 óra lesz, csak azt nem tudom, mi a túróért vagyok ilyen hiperaktív így kora reggel.
Igaz tegnap este úgy beájultam, mint akit leütöttek, letettem a fejem, hogy majd nézem kicsit a tévét, de egyből elaludtam. Románia kiszívta az életerőm. :)
Na lépek, enni kellene már valamit.
Csumi

Nincsenek megjegyzések: