2008. június 22., vasárnap

Szombat

Na szevasztok
A tegnapi nap megint csak elég laza volt. Délután értem haza németből,jól el is fáradtam. Utána féket javítottam az Audin, szóval csak azért nyikorog fékezésnél, mert újak az alkatrészek, és egy darabig hangos lesz sajna. Kérem kerülni a gúnyos megjegyzések.
Utána a pihenés helyett strand. Na ez kell a hülye gyereknek. Megint izom láz,itt-ott leverődés a kezemen, meg picit bepiálás. Semmi extra, csak a szokásos.
Hétfőn gó németbe a Szandival, kijön világot látni, meg nekem szendvicset lökni menet közben :)
Kicsit keveset voltam itthon, de most van meló ezerrel,ami hó végén meg is látszik remélem.
Basszus aludnom kellene már, még nem feküdtem le strandolás után, szóval alig látok el a monitorig. Nagyon kész van a szemem,de megbírja.
Délután Forma-1 lesz, addig dobok egy szunyát, punnyadok kicsit.
Pusza

Nincsenek megjegyzések: