2008. július 15., kedd

Gó németbe

Szia látogató.
Most figyelem, már megint milyen rég jártam erre, pedig olyan sok minden történt, hogy azt sem tudom hol kezdjem. Nemrég elment a kis csipet-csapat Kunfehértóra a discóba, 6-an az Audival úgy ahogy illik. ;) Uhh, jó kis banzáj volt, ezért most hétvégén is megyünk, persze ha hazaérek németből, mert holnap kell indulnom. Szóval ha jönni akarsz te is bulizni szombaton, akkor még időben szólj. :)
Végre volt egy kis hűvös, nem az a dög meleg, mint mostanában, ez olyan jól esett. Igaz a sör nehezebben csúszott:)
21.-én meg megyek kresz vizsgára Kecskemétre, ráadásul 2 is lesz, 10-kor a nagy motor, 14:20-kor meg a nehéz pótkocsi vizsga. Hajrá, ez kell a parasztnak.
Valahogy majd csak kibírom. Ez miatt mostanában rá kellett fogni magam a tanulásra, ezért is nem nagyon lehett engem látni csavarogni. Igaz ma már ráuntam, és mászkáltam a városban, meg beültem a Riminibe egy faja koktélra, amit Kriszta prezentált nekem, és határozottan jól esett. Szóval tudom ajánlani az ottani koktélokat. :)
Most más nem is jut eszembe hirtelen.
A picsába, pedig az elébb annyi mondani valóm volt, most meg..........
Na mindegy, majd írok, ha lesz mit.
Pusza

Nincsenek megjegyzések: