2008. szeptember 12., péntek

Bakkker............

Basszus, már megint nagyon rég publikáltam, de ez most megváltozik. Remélem.
Eltelt fél nyár, rengeteg dolog történt. Időközben meglett a 2 új jogsim, köszönet a Süveges Autósiskolának, nagyon késségesek voltak, nagyon jó iskola, csak ajánlani tudom!!!!
Mostmár szállhatok nagymocival is, venni is akarok a télen valami kétkerekűt, még nem döntöttem milyen lesz.
Húúúú, volt majsanapok is, az se volt semmi. Úgy berugtam, mint a huzat. :)
Utánna gó majsai discóba. Ritkán szoktam kijárni oda, de most assszem felejthetetlent buliztam.
Kaptam tán egy smst amikor táncoltam, hogy jól nyomom, de sajna én kitöröltem az üzenetet, ezt is úgy mondták nekem, én nem emléxem rá :) Most szólok annak a valakinek, aki küldte az üzit, hogy írjon már, olyan kíváncsi vagyok kinek jött be a tántorgásom :)
Szombaton meg bulizunk Papék hobbyján, egy kis nyárzáró összejövetel lesz sok-sok piával, meg marha pörivel. Fincsi.
Most hirtelen nem jut eszembe semmi, ha mégis megírom.
Pusza

Nincsenek megjegyzések: