2008. október 3., péntek

Berlin

Szevasztok.
Most van egy kis szabadidőm, s írok már egy pár sort.
Na hol is kezdjem?
A héten Berlinbe jártam,meg Prágába, de az nem érdekes.
Viszont Berlinbe összefutottam külföldön nyelvet tanuló Masenykával. Jó volt személyesen talizni vele,mert csak Skype-on szoktunk trécselni.
Az elmúlt 2 este, shoppingolni voltam, meg is lett az eredménye. Megcsappant a bankszámlám, viszont szert tettem egy-két okos dologra.
Tegnap hivatalosan is megkaptam a nehézpótkocsimat, mivel ugye nemrég sikeres vizsgát tettem belőle. Szóval húzgálhatom ezentúl a "ridikült", nem is baj, legalább így frissen ki tudom vele keresni a jogsi árát, ami ugye nem baj. :)
Jövő tavasszal úgyis elkezdem építeni a házam kint a zártkertekben, jól is jön a kicsivel több zsé.
Majsagyöngye bezárt. No comment.
Na de lépek is, megnézem a múlt hétvégei Forma-1-es futamot, amiről lemaradtam.
Basszus most jut eszembe, 8 órától meg áramszünet lesz, karbantartási munkákat csinál a Démász. Pff, de szar, most vagyok itthon, és nem tudok még egy rohadt filmet se megnézni!! Hát ez szívás!!
Csuma

Nincsenek megjegyzések: