2008. november 22., szombat

Itt a tél, itt van újra..........

Na sziasztok.

Jó rég voltam már itt, kicsit szétszórt vagyok, remélem valaki összeszed............. :)
Jó sok minden történt az elmúlt hetekben, hónapokban. A haverok kiismerésétől a világ válságig bezárólag minden, ami csak történhetett. Szóval itt is zajlik a az élet.
Nem is tudom hol kezdjem......................
Valahol, a nem is túl távoli múltban...... Uhh, mint egy Spielberg regénybe :)
Nemrég megfordultam a Dance Tuning Discoban. Kicsit letörve jöttem onnan haza, mert voltam pár jó bulin, na ez nem az volt. Egetverően szarul éreztem magam. Ma is mentem volna, de fáradt vagyok, s inkább kihagyom. Pedig egy kis Daniel Portmant szívesen hallgatanék, amikor utoljára berakta a lemezjátszóba a dj, ennek a remek producer egyik patent alkotását, nem gyengén kirázott a hideg. Frenetikus volt. Áhh még most is érzem ezt.........cool
Hát ez a válság meg elszomorít. Nem csak nálunk itt Magyarországon, de kint külföldön is nem gyengén jelen van a mindennapokban. Rengeteg munkahely szünik meg, gyárak zárnak be. Ez megy, meg a nemfizetés, a bizalmatlanság. Ez tök szar. de egyszer majd csak túl leszünk rajta.
Tegnap, vagyis ma hajnalban azon filóztam,hogy eladom az audim, de ma megláttam,és újra beleszerettem. Olyan kis ari, olyan ennivaló..................
Tényleg, ahogy megírom ezt a pár sort el is megyek csapatok vele egyet a városban.
Húú a héten mekkorát bandáztunk a munkatársaimmal kint németbe. Egy helyre mentünk öt autóval 6an, mert jött Gyuri is erősíteni a bandát. Hát kicsit benyomtunk, meg főztünk, nagyokat kajáltunk, szóval nem volt rossz. Lehetne még pár ilyen alkalom.
Na most más nem is jut eszembe, csak hogy Daniel Portman forever...................................

Nincsenek megjegyzések: