2009. március 25., szerda

Silence....................

Elérkezett az ideje, hogy eláruljam min is dolgoztam 3 hete a szabadidőimben. Néhány program segítségével ráncfelvarráson esett át a Delirius- Silence című frenetikus kis disco eposz. Igen, nekiálltam,és most elkészült s azt hiszem publikálható állapotban van. Nagyon ütős lett, nem éppen egy lájtos-, hanem egy igen ütős, pörgős buliba való kis darab, igazi fincsi anyaggá vált. Alapból nem volt rossz, de ráfért egy kis kellően felpörgetett alap. Szóval szerintem nagyon penge lett, csináltam is vele egy mixet, amit nemsokára, szerintem a jövő héten felteszek egy tárhelyre,hogy bárki lecsíphesse. Most mondom, nem egy fotelban ülök és zenéthallgatok-os sztori lett, hanem inkább kocsiban a kasztnit szétrázós nyomd neki mint állat. :)
Ezen a jól sikerült darabon felbuzdulva,kezelésbe veszek egy másik öreg kis darabot, mit még fénykoromban pörgettek a lemezjátszókon. Ő lenne a Greece 2000. Azt hiszem senkinek sem kell bemutatni ezt a számot,aki ért a zenéhez az tudja miről beszélek.
Szóval ez lesz a következő darab.
Munka közben meg tanulok, ugyanis beíratkoztam egy Dj tanfolyamra, és az elméletet tanulom vezetés közben. :) Sajna a gyakorlati részét csak nyáron tudom felvenni, mert akkor lesz rá időm feljárkálni pestre. Most sok a meló, s nyomni kell. :)
Szóval elvagyok.
Most is hollandból jövök hazafelé. Ez az ország hatott rám ennyire, meg a zenéi, zenészei, Dj-jei, hogy én is belefogtam a zenélésbe. Hátha valami jó is kisülne belőle.
Have a nice day.

Nincsenek megjegyzések: