2009. július 18., szombat

Itt a nyár, itt van újra.................

Eljött a nyár is,dögmeleggel ahogy kell. A másik szemszögből nézve, strand, kevés textillel fedett kisasszonyok....................hmmm, nem is olyan rossz mi? :)
Tegnap lent jártam a Balcsin, hát mit mondjak nem semmi a látvány, és itt most nem a domborzat kínálta látványra gondolok :) Tömérdek ember áztatta magát a Magyar Tengerben,ha minden igaz én is nemsoká tiszteletemet tehetem a kis kacsaúsztatónál.......... :)
De addig még meló és meló és............. ugyancsak meló.
Nemrég rám tört a motorozhatnék.
Ennek örömére elő is vettem a 14 éve vásárolt, és abból 9 évet leállítva töltött kis motoromat.
Volt rajta mit javítani, itt ott kicsit bele kellett nyúlni, de már legalább nem robban le alattam a próba út során. Hát ja volt olyan is. :) Na de a kezdeti kis nehézségek nem szegték a kedvem,s most már lehet vele csapatni a határban.........
Nemsoká elkészül a házam terve, utána ha minden igaz, elkezdjük az alapot lerakni. Hát ja, ennek is eljött az ideje,le kell telepedni, családot alapítani...................
Hiába is tagadom,már beleértem a korba,pedig pont azért lógtam(lógok) fiatalabbakkal, hogy kevesebbnek érezzem magam, mint amennyi vagyok. De akkor is még csak a 18at töltöm a nyáron. :) Jó is lenne.........

Nincsenek megjegyzések: