2010. január 16., szombat

Hó minden mennyiségben.........

Ahoj
A héten is a megszokott Holland kanyaromat nyomattam.
Németországot átszelve olyan iszonyatos hótömeggel találkoztam, hogy a szívgörcs kerülgetett. De komolyan. Rég kocsikáztam 50 centis hóban,pedig már pár éve tekergek európában, de olyan még nem volt, hogy fel kelljen tenni a hóláncot.
Hát most ez is megtörtént. Ollé. Ennek is sztorija van. Felszereltem az egyik oldalra a láncot, készülődtem a másik szereléséhez, miközben a lábaim önálló életre keltek a jégen, és zakóztam egy baszott nagyot. Jól bevertem a buksimat, úgy, hogy rosszul láttam, olyan volt mintha hangyabolyba nézek. Tettem is az egészre, begyujtottam az állófűtést és lefeküdtem aludni. Másnapra hátha rendbe jön a látásom. Hát így lett, gyorsan feldobtam a maradék láncot, és végre mozdulni bírtam a sárkány járgánnyal. :) Hazafelé már nem volt gond, jól járhatóak voltak az utak.

Nincsenek megjegyzések: