2010. február 15., hétfő

Hétvégi lazulás.........

Hi
Nem semmi módon lazultunk kis baráti társaságunkkal most pénteken. Benyomtunk mint az állat, buliztunk, pörögtünk. Jól esett, igaz pár momentumra nem emléxem, de attól még jó buli volt. :)
Én is ritkán tudok kikapcsolódni a sok munka miatt. Na de most tönkre ment a váltó a céges autómba, vagyis majdnem , mert még időben észrevettem, s itthon maradtam egy hétre,míg rendbe kapták az autóm, s volt idő mindenre.
Húú ezt a váltós sztorit is el kell mesélnem, nem semmi utam volt akkor :)
A hónap első fuvarja,időben, hétfőn reggel indultam itthonról. Eddig ez rendben is van.
Belgiumba menet hangja lett a váltónak, olyan öreg Ikarus buszos beütése lett a kicsikének. Fasza. Nemsokra rá szétszakadt a kipufogóm is. Szép hangja lett.
Na nagynehezen kiérek belgába,azt elszörnyülködve látom, hogy néhol milyen rossz lett az út. Megy előttem egy kamion, szakad a hó. Belement egy ba..ott nagy kátyúba, felvert egy követ, ami a szélvédőmet eltalálta. Mivel én meg becsuktam a szemem, nehogy kiüsse a kavics[:)], igy én is belementem abba a gödörbe, ami szépen lerendezte a hátsó kerekemet, ugyanis a széle kiharapott egy darabot a gumimból. A kavics miatt megrepedt a szélvédőm. Na mi jön még? Már kezdtem unni ezeket a szarságokat. Ha egy út szar akkor az nagyon szar, na de ennyire?
Közben mocskos nagy hó esett, alig tudtam haladni, akkor volt még útlezeárás is egy pockolás miatt,tönkre ment a tachográfom is, ami rögzíti a munkaidőm,német rendőr kontroll alá vett, le is vett 15 euroval, nehogy már csak úgy elengedjen. Szóval a fasz kivolt már ezzel az úttal.
Na ezért esett jól kiengedni a gőzt a Tekén, asszem maximálisan meg is tettem.
Ezúton is kérek bocsánatot, ha netán megbántottam volna valakit. A többieknek meg üzenem lesz még ilyen buli ha rajtam múlik :)

Nincsenek megjegyzések: