2010. május 24., hétfő

Palm nyitó.........

Sziasztok

Péntek este ellátogattunk Kunfehértóra a Palm Beach nyitó bulijába.
Hát nem volt semmi, még azt a rengeteg embert. Tele volt a hely, de annyira,hogy a fedett részben hajnali 4ig mozdulni is alig lehetett. Kint is sokan voltak,de ott elviselhetőbb volt a légkör, már a hűvös levegő miatt is, meg itt legalább kaptam levegőt,amit bent nem igazán tudok elmondani. Bakker, megint én voltam a pilóta, s így nem tudtam megismételni a pénteki majsai bulit :) Na de ami késik nem múlik:)
Ezúton is üzenem mindazon ismerősömnek, barátomnak,akinek még nincs jogsija, az mocskos gyorsan szerezze meg, vagy szétrúgom a hátsójukat :)
Ne mindig én vezessek már! :)
Meg ha készen lesz a Party mobilom, akkor már kapásból 2 kocsival mehetünk partyzni, s azt is hajtani kellene valakinek, mert 2 autóval nehezen tudok menni egyszerre :)
Na de az a lényeg, hogy nagyon jó volt ott akkor a buli,rengeteg közvetlen ember meg emelte a színvonalat, mert olyan könnyű volt ismerkedni........ :)
Épp beszéltük a fiúkkal, hogy amikor lesz Fehértón a sörfeszt, kibérelünk egy kecót a környéken, s bulizunk 3 nap egyfolytában.
Na de addig sok víz lefolyik még a Dunán, lesz még buli is bőven.

U.I.: Nemsoká elkészül a soronkövetkező mixem, pár nap s letölthető lesz :)

Nincsenek megjegyzések: