2010. december 20., hétfő

A 12-es mixemről......

Sziasztok

Most, hogy a youtube-on nézelődtem, s ráleltem a fiatalságom nagy kedvenceire, elhatároztam, hogy ezekből a zenékből állítom össze a következő mixem tracklistáját.
Már izgatottan várom, amikor letöltöm az utolsó zeneszámot is, és kezdhetem az előmunkálatokat. Szerintem ebben az évben még kijövök a sorban következő 12-es mixel.
Sokan kérdeztétek meddig megyek el a mixekkel,és mi a célom.
Röviden annyit erről a témáról, hogy nem határoztam meg egy limitet hogy csak ennyi lesz és kész. Ameddig igénylesz rá, és le is töltitek, sőt amíg pozitív visszajelzések is jönnek addig csinálom.
Konkrét célom nincs,annó még csak a magam szórakoztatására csináltam, no meg ha beszólt valamelyik szomszéd, akkor így vágtam vissza :) Aztán meg jöhetett verni a redőnyt :P
Most meg csak rátok gondolok,mert az a benyomásom tetszenek ezek az összeállítások neketek,így amíg lesz igény csinálom :)

Nincsenek megjegyzések: