2010. december 12., vasárnap

A következő áldozat: Richárd :)

Sziasztok

Itt az ideje egy kis gonoszkodásnak.....
A tuti sorozat második áldozata Ricsi lett,szép képeket készítettem én is meg egy jó ismerős is, hát jókor voltunk jó helyen :)
Ricsi is jó helyen volt, főleg a Csimbi buliján, mikor megfáradt a lépcsőfordulóban :)
Nekem az örök emlék lett :) Vagyis remélem az lesz, mert köztudottan felejtek, és ez sajnos rosszabbodik is idővel, ezért is írok majd ide egyre többet,legalább lesz mit évek múltán nézegetni, s jókat mosolyogni a történteken.
Sajnos ez a felejtés dolgot ráadásul nem is viccnek szántam, de most jutottam odáig, hogy közzé merem tenni, hogy bajok vannak a memóriakarival a buksimban,ami kihatott munkára, családra is sajnos :(
Na de ne szomorkodjak már, hisz ezt egy vidám bejegyzésnek szántam,igaz most konkrétan nem vagyok vidám, ugyanis a könnyemmel hadakozva írtam ezeket a sorokat :(
NA de fel a fejjel, meg van az a mondás, miszerint akinek nincs esze, legyen notesze :) Hát nekem be kellett szerezni :(
Na de majd lesz valahogy, olyan még úgysem volt hogy nem volt sehogy!
Ha tetszenek a képek, akkor oszd tovább a linket :)
Csuma

U.I.: majd még kiegészítem a 7végén képekkel, mert sok nem ezen a gépemen van,így azokat elő kell még vadásznom......szval türelem :)





Nincsenek megjegyzések: