2011. február 13., vasárnap

Dj Rush-e - The Dance of Eternity vol 13

Szevasztok skacok

Hát Rush-e megint alkotott valamit. Nem igazán az lett, amit szerettem volna, de ez van. Szerintem ez is fog tetszeni. Nem túl ütős, inkább olyan tekerős zenékkel teletűzdelt mix lett.
A lefelejtett tracklistát pótoltam, de szerintem magad is láthatod :)
Addig is ha van olyan zenéd, ami igazán tetszik, küld át, hátha egyszer belekerül az éppen soros mixbe.
Most is van 2 szám, amit úgy ajánlottak, az egyiket Nyári Zsolti, ő a Chris Liebing- D című zenét szerette volna viszont hallani, Szimonetta pedig Enrique Iglesias Feat. Ludacris - Tonight című dalát ajánlotta, melyet egy kicsit egzotikus Dj Rush-e remixed versionbe tettem a mixbe.......
Nagyon remélem ez az alkotásom is elnyeri a tetszéseteket.....
Üdv.: Dj Rush-e :)

Katt a képre nagyításért!



A szajrét az alábbi linkre kattintva teheted a magadévá:
http://www.4shared.com/audio/Sopv1P-v/Dj_Rush-e_-_The_Dance_of_Etern.html

Nincsenek megjegyzések: