2011. augusztus 29., hétfő

Rusi 30. születésnapi bulija =)

Sziasztok arcok

Most a 7végén pénteken tartottam a 30. születésnapomat,melyet kellőképpen meg is ünnepeltünk a kis baráti társaságommal.
Pénteken házibuli, majd a helyi discoba a Szigetre vettük az irányt.
El is készült mindenki szépen, velem az élen, de szombat reggel 9-kor már folytattam is az ünneplést, a bandából legelsőnek, mert még mindenki döglött, de Rusi már sörözött az országos cimborájával Csimbivel. Maradt még egy nagy adag sült hús is, neki ültünk, és falatoztunk, közben sörözgettünk.
Később jöttek a többiek is, és újfent arra lettem figyelmes, hogy tök sokan vagyunk,és iszunk, közben szól a zene, beszélgetünk, röhögünk. Hát szombat este is picit, sokakkal egyetemben picit felöntöttem a garatra,na de egyszer lesz valaki XXX-es. =)
Vasárnap végre már aludtam reggel egy laza 9 órát, aminek a szemeim nagyon örültek, mert azok már szombat este is rávertek volna egy drogoséra =Ö
Nem is értem hogy, de vasárnap délután benézve a hűtőbe látom ám, hogy még mindig van whiskey, és pálinka. Na ezt a problémát is orvosoltuk gyorsan =)
Nem is mertem magamra, mert még bírtam volna inni,pedig nem vagyok én ilyen nagy alkesz. =) ( na kuss nem?)
Ízelítőül itt van pár kép a 300-ból, ami a pénteki összeröffenésen készült.
Még egyszer szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik részt vettek, segítettek kivitelezni a bulit, és persze azoknak is, akik így vagy úgy felköszöntöttek.

A képeket az alábbi cicikre kattintva tudod megtekinteni =)

Rusi 30.születésnapi bulija =)



Nincsenek megjegyzések: