2012. február 4., szombat

Dj Rush-e - The dance of eternity vol 24


Dj Rush-e - The dance of eternity vol 24

Szevasztok skacok

Ténykedtem kicsit, és ennek végeredménye az lett, hogy elkészült a 24-es mixem.
Rengeteg jó zene került ki a producerek kezei közül, tehát lehetett válogatni, ami ugye nem is olyan nagy baj.
Hosszas válogatás, majd Audiban teszthallgatás után erre a 12 számra tettem a voksomat.
Van amit már régóta bele szerettem volna rakni az egyik mixbe, csak valahogy mindig elmaradt.
Na most helyet kapott ez is,ez lett a kezdő szám. Sok feldolgozás hallható, például Titiyo már jól
ismert zenéje, vagy épp Tjr - one love-ja. Ez utóbbit régen is szerettem,ez mára sem változott. Titiyot nem
csíptem eredetiben, de így ebben a feldolgozásban nagyon ott van.......
Na meg még ami nálam ki verte a biztosítékot, az a Superbad Deejay - Ghostbusters című dala.
Soha nem gondoltam volna, hogy ebből lehet ilyen ütős verziót készíteni, na de itt a példa, hogy nincs lehetetlen. Nekem nagyon bejön, remélem nektek is :)
Na jó szórakozást.

U.I.: nagyon szépen köszönöm a véleményeket, ezzel is segítitek a munkámat!

Méret: 82,6 MB
Időtartam: 1:00:12

Katt a képre a nagyításért




A szajrét az alábbi linkek valamelyikéről tudod letölteni:
HulkShare
4shared

Nincsenek megjegyzések: