2010. augusztus 21., szombat

Sportbál....

Szevasztok....

A múlt hétvégén báloztunk a kis csapatunkkal,ugyanis sportbálat rendeztek a félegyházi Mókusok futsal foci csapat tagjai. A mi részvételünket a volt Rimini kávézó üzemeltetője Zsuzsi kérte, mi meg nem tudtunk ellenállni a csábításnak :)
Ez a rendezvény egyben jótékonysági is volt, ugyanis a foci csapat utazási, és egyéb költségei fedezésére lesz fordítva. Nekünk így még jobban lett kedvünk hozzá, no meg hát a duhajkodás sem volt utolsó szempont :)
Utána Tekén volt buli, szóval nem is volt kérdéses hogy a bál után merre megyünk :)
A rendezvényen jó volt a hangulat, jól be is nyomtunk, vagyis én tutira :)
Ilyen se volt még,hogy én tombolán ennyit nyerjek, de szerencsémre háromszor mehettem átvenni a nyereményem :P No meg az sem elhanyagolható, hogy a fődíj is az enyém lett :P
Szokás szerint mi voltunk a leghangosabbak, de ez már nem is meglepő:)
Utána gó tekére partyzni,ott már csak ásványvízzel kellett hűteni szervezetem:)
Ott is buliztunk egy óóóriásit, na de piásan nem is nehéz, elég lazák vagyunk olyankor :) Csimbi komámmal direkt összeöltöztünk erre az estére, hátha majd megszólnak érte, s be is jött, sokan mondták hogy némmá ezek egyformán öltöztek :)
Szóval az a 7vége is jó volt, nekünk legalábbis, mert a poroltó meg a zsúrkocsi ugyanezt nem mondhatja el magáról, ami megsemmisült a bálon.
Tipikus így járás esete :)
Azóta meg megy a meló ezerrel, én meg csinálgatom az audim motorját, azért is nem láthattok vele szállni az utcákon, nagyszervíz van nála, s amilyen sokat itthon vagyok így egy kicsit sokáig fog tartani, még kb 2- 3 hét mire elkészül. No de aztán tolom neki ezerrel :) Szegényke csak 10 éves már, ráfér egy kis ráncfelvarrás, lehet kicsit alakítok a külsején is, habár ezt még nem véglegesítettem, de még ki tudja....
Szóval unatkozásról szó sincs, no de mit is jelent ez a szó, mert én nem tom :)

Nincsenek megjegyzések: