2010. szeptember 15., szerda

Techno..... :)

Halihó szevasztok, na mi a dörgés arcok?

A múlt héten Svájcba jártam. Na még azt a mocskos szép országot,voltam már párszor, de most nagyon bejött. Na de a határ,meg hogy nincsenek benne az "európába", ez kiakasztó.
Utálok vámkezelni:( No meg hogy el vannak szállva maguktól a parasztok, az valami eszméletlen, kis különc bagázs :)

Ma egy kiskunlacházi cégnél vezetett körbe egy jó ismerősöm. Egész felemelő volt a gyárlátogatás mit ne mondjak, még azt az elképesztő mennyiségű gyári sunát, mint amennyit ott láttam egy rakáson dolgozni....áhhh, ez kész..... :)
Tud valamit a főnök, összeszedte a szép lányokat :)
No de így lehet jó kedvvel dolgozni nem? De! Hát akkor? :)

Na de most egyébként jól eltértem a tárgytól, tulajdonképpen azért postolok most, mert tudatni szeretném a mixkedvelő kedves barátaimmal, hogy a mostani elképzelésem szerint egy nagyon durva, techno stílusú mixen ügyködök.
Régen, még sulis koromban jártam az akkor még Joker nevű klubba hasonló bulikon, no meg hát a majsai Sziget is akkor élte fénykorát, s Budai,Sterbinszky .....stb nyomatott az agyba ilyen "drogos" zenét.
Na ilyet fogtok kapni nemsoká tőlem, a bevezetésben laza andalító zeneszámmal, utána jön az agylezúzás........... :)
Na csákány.....

Nincsenek megjegyzések: