2009. március 20., péntek

Holland...............

Hali
Nemrég indultam egyik kedvenc országomba, Hollandiába.
Uhh itt jegyezném meg csak neked Hendrika, hogy hétfő reggel 7-re érek a Ravo-hoz, oda jöhetsz a
Magyar szalámiért,lásd milyen rendes vagyok, 2 rúddal is hoztam. Remélem nem fogy el odáig. :)
Amúgy minden okés velem, megy a meló ezerrel. Most kiélhetem mehetnék utáni vágyam.
Most és a következő 7végén nem leszek itthon, de 2hét múlva igen, s lehet csinálni nekem programot, Szandi neked már mondtam, de szól ez másoknak is.
Nemsoká elköltözök otthonról, elvileg 2 cím van kilátásban, majd szólok hová kell jönni kinyitni egy üveg vöröset ennek örömére. :) Na de a vállalkozóbb szelleműek jöhetnek előtte dobozolni is. :)
Na jól van, lépek, koncentrálok egy kicsit a vezetésre is :)
Pusza

Nincsenek megjegyzések: