2008. szeptember 14., vasárnap

Szombat este

Hi.
Eltelt a szombat este. Nem volt semmi. Pörifőzés,elektro,Tom & Jerry,Disco, megint csak elektro, ezek között mézes barack,és Red Bull. Ezek jellemzik a tegnap estét nagyvonalakban.
A marha pörit Sziky és Chevy prezentálták, ami nagyon finomra sikerült, mert pont olyan lett, mint ahogy én is szeretem,csípősen az igazi.
A kis összejövetel után gó a majsai discoba. Hát nem sűrűn járok ide, de megint csalódtam benne, persze pozitívan. Még ennyi jó nőt áhhhhhhh! Hajnali 3-ig táncoltam, jó elektrót löktek, 4-ig pihi, majd fél 5-ig megint jó zenék. A húgomat se láttam még így pörögni. Szóval zsírkirály volt.
De azért várom már a Jamaica megnyitóját, vagyis csak volt Jamaica, mert ma kaptam az infót, hogy megváltozik a neve, meg belül is átalakítják, de a nevét még ne kérdezd, nekem se árulták el, ez meglepi lesz.
Most nem jut eszembe más, vagyis de, de azt nem írhatom ide.
Na lépek,mindjárt kelni kell.

Nincsenek megjegyzések: