2008. június 25., szerda

Rossz kedv.....

Halihó.
Tök szar kedvem van már most vagy 3 napja, hogy az már szörnyű. Étvágyam sincs, de kedvem se lenne enni. Remélem ez nem tart túl sokáig, már nagyon unom.
Azoknak az illetőkhöz szólok most, akik olyat terjesztenek rólam, hogy ezzel meg ezzel a lánnyal járok, hát el kell keserítenem őket,mert nem járok egyikkel sem, sőt szerintem nem is fogok!
Csak azért mert láttak valamelyik lánnyal, az nem azt jelenti, hogy már biztosan kavarunk. Nekem legalábbis nem ezt jelenti. de hát ez Majsa, nem is kell az emberektől mást várni. Engem ezzel nem fogtok idegesíteni,mert teszek rá ki mit mondd,nem érdekel! De attól még bekaphatjátok. :)
Most kinnt vagyok németbe, Dortmund mellett viharzok el éppen. Holnap még van itt egy kis meló, utánna tépek hazafelé, szerintem péntek dél, vagy délután becsapódok Majsára.
Most még netezni is alig van kedvem,nem is ismerek magamra. Csütörtök délelőtt 10 óráig van netem idekint, addig megtaláltok netközelben.
Pusza mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: